Színkódok

 

Kezdjen el képernyőmentesen kódolni. A színkódok megmondják az Ozobotnak, mit kell tennie. Az Ozobot olyan alapvető kódolási fogalmakat tanít meg, mint az ok / okozat, a kritikus gondolkodás és a hibakeresés. A színekkel való kódolás elég egyszerű, már 5-6 éves kortól elkezdhető.

Sebesség

A sebességkódok megváltoztatják az Ozobot sebességét a leglassabbtól (Csiga lassúság) a leggyorsabbra (Nitro sebesség).

Csiga lassú

Három másodperces "lépésenkénti", szuper lassú sebesség

 

Lassú

A lassú sebességű parancs addig érvényes, amíg a bot új sebességkódot nem olvas vagy ki nem kapcsol

 

Normál

Az alapértelmezett sebességparancs

Gyors

Nagy sebességű parancs, amíg a bot új sebességkódot nem olvas vagy ki nem kapcsol

Turbo

Extra nagy sebességű parancs, amely addig érvényes, amíg a bot új sebességkódot nem olvas vagy ki nem kapcsol

Gyors

Nagy sebességű parancs, amíg a bot új sebességkódot nem olvas vagy ki nem kapcsol

 

 

Irány

Az iránykódok megmondják Ozobotnak, mit kell tennie egy kereszteződésben. Iránykód nélkül az Ozobot alapértelmezett viselkedése a kereszteződésekben véletlenszerű.

 
 
 
 

Menj balra

Balra fordulás a következő kereszteződésnél

Menj egyenesen

Egyenesen a következő kereszteződésnél

 
 
 
 

Menj jobbra

 Jobbra fordulás a következő kereszteződésnél

Ugrás balra egy másik vonalra

Forduljon 90 fokkal balra, lépjen előre egy új vonalra, majd végezzen véletlenszerű fordulatot az új vonal mentén.

 

Ugrás egyenesen előre

Középvonal, amely folytatódik egyenesen a sor befejezése után. A kód nem fog működni, ha az Ozobot találkozik egy kereszteződéssel a sor vége előtt

 

Ugrás jobbra egy másik vonalra

Forduljon 90 fokkal jobbra, lépjen előre egy új vonalra, majd végezzen véletlenszerű fordulatot az új vonal mentén.

   
 

Te jössz

180 fokos megfordulás és ugyanannak a vonalnak a követése az ellenkező irányba

 

U-fordulás (vonal vége)

Vonalvégi parancs 180 fokos megforduláshoz és az ellenkező irányú mozgáshoz